Laatste avond Wijhe - Reisverslag uit Wijhe, Nederland van joke schuurman - WaarBenJij.nu Laatste avond Wijhe - Reisverslag uit Wijhe, Nederland van joke schuurman - WaarBenJij.nu

Laatste avond Wijhe

Door: Joke

Blijf op de hoogte en volg joke

07 Maart 2014 | Nederland, Wijhe

De koffers zijn gepakt en net heerlijk gegeten bij Jesse en Anneloes. Op tijd naar bed, want om half zeven vertrekken we naar Schiphol.

We vliegen rechtstreeks naar Johannesburg en hopen daar om elf uur morgenavond te zijn. Het tijdsverschil is maar 1 uur, dus we krijgen geen jetlag.

We gaan eerst twee dagen uitrusten bij Jan en Jetske in Pretoria. Daarna reizen we verder. We hebben er zin in.

• 07 Maart 2014 - 20:16

Anneloes:

Alvast een heel goede reis gewenst!

• 08 Maart 2014 - 08:30

Sophie:

Heb je wel je fototoestel mee pap? Ik verwacht hier vaak wat mooie plaatjes! Goede vlucht! Xx

• 08 Maart 2014 - 15:40

Jeannette:

Hoi vakantiegangers,
    Dat is echt leuk dat ik jullie kan volgend op de grote reis in Zuid Afrika.
    Ben heel benieuwd naar de gezellige en mooie verhalen en alle belevenissen.

• 08 Maart 2014 - 17:28

Ine Kleine Schaars:

Veel plezier en leuk om jullie te volgen op pad in Zuid Afrika.