1e nacht onderweg - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van joke schuurman - WaarBenJij.nu 1e nacht onderweg - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van joke schuurman - WaarBenJij.nu

1e nacht onderweg

Blijf op de hoogte en volg joke

11 Maart 2014 | Zuid-Afrika, Pretoria

Jullie geloven het niet maar het heeft hier maandag de gehele dag geregend. Na enig telefonisch overleg met de Rabobank van Wiebren kregen we een bus mee.
Dinsdagochtend om 9.30 uur zat iedereen vol verwachting in de bus; vol zelfgebakken proviand van Jetske. vlak landschap met veel koeien en af en toe een geit/schaap.
Maar wel last van hevige stortbuien. Om 15.00 uur aangekomen in onze bed en breakfast. Ziet er goed uit en we besluiten om de omgeving wat te verkennen en de benen te strekken. Helaas nergens een terras dus met een plastic zak vol bier en tonic naar onze kamers; want de gin hebben we voorradig als medicijntegen de muggen. De zon begint te schijnen en we genieten volop.
Gerrit belooft morgen echt foto' s toe te voegen.

• 11 Maart 2014 - 19:40

Sophie:

Leuk dit!! Gin tonic, doe maar luxe!

• 11 Maart 2014 - 21:34

Anneloes:

Ik zeg alvast proost:)

• 13 Maart 2014 - 14:11

Sietske En Jacques:

Wat fijn dat jullie goed zijn overgekomen en nu echt op vakantie.
    Wat leuk we jullie kunnen volgen.
    Allemaal de groeten van ons.

• 13 Maart 2014 - 19:56

Titia:

Ha Joke en Gerrit,

Ben erg benieuwd naar de verdere verhalen. Zag gisteren toevallig op de tv wat beelden van Zuid Afrika en kan me nauwelijks voorstellen dat jullie daar nu zijn. Hier is in Nederland is het momenteel ook goed toeven maar dan wel zonder het vakantiegevoel. Ben dus jaloers op jullie.
    Hartelijke groet, Titia

• 15 Maart 2014 - 12:31

Ria En Johan:

Na regen komt zonneschijn!
    Waarschijnlijk zijn jullie nu in Cape Town!
    Daar is het bijzonder,vooral de tafelberg pronkt boven de stad uit!
    Veel reis plezier,en genieten van de mooie wijnen!

groet.
    Johan en Ria

• 15 Maart 2014 - 17:02

Anneke En Bertus:

Jammer van de regen maar in de westerncape is het droog-. Gerrit wil je aub ff reageren op je app.mbt de lunch vlg week zaterdag.