Krugerpark - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van joke schuurman - WaarBenJij.nu Krugerpark - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van joke schuurman - WaarBenJij.nu

Krugerpark

Blijf op de hoogte en volg joke

01 April 2014 | Zuid-Afrika, Pretoria

Eindelijk weer internet dus we kunnen jullie laten weten hoe het gaat. Eerst waren we 2 dagen in Clarens, een bergdorp bij de Drakensberg. Een mooie tocht gewandeld; 3 personen( zwakkelingen) haakten af en lieten zich verwennen door de vele bedienden bij ons huis. Wel gingen ze ' s middags mee om een bierbrouwerij te bezoeken. Daarna op weg naar het Krugerpark, wat een belevenis. Eerste ochtend heeft een aapje de malariapillen van Wiebren gepakt en meegenomen, het gaat nog goed met hem! Veel gereden en wild gespot, blij om jullie te vertellen dat we de Big Five hebben gezien. Op 2 verschillende locaties overnacht; soms wel wat improviseren, restaurants gesloten en beperkte keuze in kampwinkel. Spannende momenten, olifant die toch erg met zijn oren flapperend op de auto af kwam. Nu weer in Pretoria voor de laatste dagen.

• 01 April 2014 - 18:19

Anneloes:

Leuke update! Fijn om weer wat van jullie avonturen te lezen. Veel groetjes geniet nog even lekker. Xx

• 03 April 2014 - 10:18

Hetty:

Leuk om weer iets van jullie te horen.Geniet nog van de laatste dagen en een goede reis terug.
    groetjes

• 03 April 2014 - 15:04

Dick:

Hoi allemaal,
    Geniet nog even van het gezellig samenzijn met familie en vrienden in Zuid-Afrika. We hebben hier zuidelijke winden, maar helaas ruik ik de braai nog niet. Eet smakelijk voor straks. Een baie goede avond en nachtrust nog. Een rustige vlucht terug en dan zaterdag van harte welkom weer in Nederland!
    Groetjes,
    Dick