Van Kaapstad naar Stormsriver - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van joke schuurman - WaarBenJij.nu Van Kaapstad naar Stormsriver - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van joke schuurman - WaarBenJij.nu

Van Kaapstad naar Stormsriver

Blijf op de hoogte en volg joke

20 Maart 2014 | Zuid-Afrika, Pretoria

Na een geweldige dag op de Tafelberg; erg druk maar een ervaring op zich. Woensdag hele dag gereden, op weg naar een park bij Stormsriver. Voor de zekerheid watbinkopen gedaan want we weten niet wat we aantreffen. 2 mooie blokhutten, uitzicht op zee met geweldige golven, indrukwekkend. Vroeg donker hier en erg blij dat we rijst met pittige kipcurry kunnen maken want de shop hier is gesloten en de winkel is dus 45 minuten rijden! Vandaag een wandeldag, veel geklim over rotsen en spannende momenten. Over hangbrug die 2 kloven verbindt. Iedereen moe en net genoten van een " braai " verzorgt door Gerrit. Morgen weer verder naar Gonubie, waar we Anneke en Bertus zullen ontmoeten.

• 21 Maart 2014 - 14:09

Anton Kleine Schaars:

Ik word een beetje jaloers op jullie. Zo'n mooie reis en alle indrukken.
    Goed om te horen dat Gerrit ook daar een goeie braai kan verzorgen. Met de foto's(die me helemaal jaloers zullen maken)wil het nog niet lukken?
    Groet Anton