Op bezoek bij Anneke en Bertus - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van joke schuurman - WaarBenJij.nu Op bezoek bij Anneke en Bertus - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van joke schuurman - WaarBenJij.nu

Op bezoek bij Anneke en Bertus

Blijf op de hoogte en volg joke

22 Maart 2014 | Zuid-Afrika, Pretoria

Echt vreemd om hier in Zuid Afrika op bezoek te gaan bij je familie. Maar we zijn zo blij dat we met eigen ogen hebben gezien in welke geweldige omgeving Lindi werkt. Een toplocatie, Anneke en Bertus logeren daar in een soort bruidssuite. Samen genoten van een 2 uur durende lunch en daarna op de ligbedden bij het zwembad, temperatuur hier 30graden.Om 5 uur kwamen de anderen ons halen, een ronleiding gehad en samen iets gedronken op,het terras. Afscheid genomen en via de kortste route terug, dat betekent dus over een zandpad terwijl het al wat donker werd. Koken is wat lastig in deze bed en breakfast dus het werd vanavond pizza. Trouwens gisteravond wel,heerlijk steak gegeten van de "braai" hier.
Morgen weer een reisdag richting Drakensberg.

• 22 Maart 2014 - 20:40

Ine:

Dag joke en gerrit,

vanuit een regenachtig Wageningen is het leuk jullie reisverslag te lezen.
    Geniet van de drakensbergen en de rest. groet, ine

• 22 Maart 2014 - 20:40

Anneloes En Jesse:

Hallo reizigers,

Leuk jullie even gesproken te hebben. Hopelijk volgen er snel meer indrukwekkende foto's
    Geniet er nog even van. Wij gaan zo richting broekland.

Kus ons

• 23 Maart 2014 - 11:44

Nynke:

Hoi hoi. Leuk om alles te lezen. Fijne zondagsgroeten van ons!

• 23 Maart 2014 - 13:37

Truus Busser:

Hallo globetrotters,
    Leuk jullie verhalen te lezen en foto's te bekijken, terwijl de regen en hagel hier met bakken uit de lucht komt. Geniet ervan.

• 25 Maart 2014 - 10:56

Thea En Hans Bosman:

Hallo lieve mensen,
    Hebben jullie prachtige foto's bekeken en de verslagen natuurlijk gelezen. Leuk dat jullie bij Anneke en Bertus op bezoek waren. Die hangbrug lijkt mij echts iets voor Gerrit. Geniet er nog van en een groet vanuit het zonnige (13 graden) Wijhe.

• 25 Maart 2014 - 21:01

Riek Sshemmekes.:

Hoi lieve mensen,

Wat zullen jullie genieten. En wat leuk om dat te zien en te lezen.
    Hier goed. Morgen broodjes smeren en werken in t' Langhuus.
    Begrafenis Bijsterbos.

Groetjes R. Sch.

• 01 April 2014 - 10:35

Paul En Britt:

Hee Joke en Gerrit,

Wat leuk om jullie verhalen te lezen! Zijn benieuwd naar alle foto's! Hier gaat alles heel goed! Het is heerlijk weer en zijn veel buiten! Ook het gras groeit erg hard! We wilden van de week gras maaien, maar konden de sleutel niet vinden van het schuurtje, haha. Misschien Jesse maar even vragen. Met Mitch gaat het ook erg goed. Veel buiten en lekker wandelen! Kortom, we hebben het heerlijk hier en de tijd vliegt voorbij! Zaterdag komen jullie al weer hè?! Paul is dan waarschijnlijk beunen en Britt is aan het werk bij de Formido. Dus we zien elkaar eind van de middag, denken we.

Geniet er nog even van, doen wij ook!

Groetjes Paul en Britt