We zijn er! - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van joke schuurman - WaarBenJij.nu We zijn er! - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van joke schuurman - WaarBenJij.nu

We zijn er!

Blijf op de hoogte en volg joke

09 Maart 2014 | Zuid-Afrika, Pretoria

Op tijd vertrokken; en jullie weten wellicht dat het 8 maart was ; internationale vrouwendag, dus de gehele crew van KLM , vrouwen. Geweldig, alleen werden Gerrit en wiebren toch wat zenuwachtig. Na 10 uur vliegen aangekomen in Johannesburg en daar stonden Petra's zus en zwager. Even gepraat, een borreltje en toen naar bed. Vanochtend samen naar de kerk en dat is hier een hele happening. Zondag is hier echt familiedag, dus veel bezoek hier van kinderen en kleinkinderen. Prachtig weer en we zitten lekker op het terras. Morgen auto halen en inpakken en dan vertrekken we richting Kaapstad. Foto ' bijvoegen ga ik later nog eens proberen.

• 09 Maart 2014 - 12:22

Jesse En Annelkes:

Fijn dat jullie er zijn! Wel gek dat Gerrit en Wiebren zenuwachtig werden van al die vrouwen, haha! We kijken uit naar de foto's. Wij hebben net vijf kwartier met Mitch gewandeld. Heerlijk weer en goed warm (zweten). Groetjes!

• 09 Maart 2014 - 12:59

Dick En Arendina:

Mooi dat jullie goed zijn aangekomen. Lekker om zo even te acclimatiseren thuis bij ome Jan en tante Jetske. We hopen dat jullie net zo geweldig weer hebben als wij hier nu. Zonnig en 18 graden. Gisteren een mooi concert gehad voor een volle kerk.
    Veel plezier en leuk om ons op deze manier op de hoogte te houden. Groetjes!

• 09 Maart 2014 - 13:28

Sophie&Siem:

Fijn dat jullie er zijn! Wij gaan ook lekker de zon in (nu mn opdracht bijna af is!). Xx

• 09 Maart 2014 - 15:41

Jnntt:

Internationale vrouwendag en.... Bernhard jarig.

• 09 Maart 2014 - 22:22

Hetty Van Der Sluis:

Fijn dat jullie een goede reis hebben gehad.Vandaag prima weer.Anton heeft een goede reis gehad.In Oostenrijk is het ook warm en zonnig. Boven ligt nog wel voldoende sneeuw. Vanavond heerlijk gegeten met Annelie.Goede reis.Lieve groet.

• 10 Maart 2014 - 16:30

Ria En Johan:

Lieve mensen,

Gelukkig goed aangekomen in Jo-burg!
    Nu fijn bijkomen in Pretoria bij familie! Vergeet het Voortrekkers museum niet!
    Veel reis plezier en we lezen en genieten mee!

Zuid-Afrika zit ook in ons hart!

Groet,
    johan en ria

• 10 Maart 2014 - 17:53

Anneke En Bertus:

Fijn dat jullie ook goed over zijn veel plezier ! Hier in Kaapstad is het heerlijk. Morgen reizen we verder. Groetjes Bertus en Anneke

• 10 Maart 2014 - 19:30

Nynke:

Hoi allemaal. Wat leuk om zo jullie reis te kunnen volgen. Hier ook alles goed. Zaterdag een leuk kinderfeestje van Connor gehad. En gisteren heerlijk in de tuin in de zon in Rijssen bij Yvonne en Gerard gezeten/gespeeld. De eerste werkdag van de week zit er ook al weer op. We hebben de offerte van de glaszetter binnen...

• 10 Maart 2014 - 20:30

Martin En Annet:

Hallo luitjes, heel veel plezier in Afrika. Ben benieuwd naar het voldende verslag